Nagy meglepetésre készül a Wizz Air
Nagyon úgy néz ki, hogy havi előfizetéses rendszert tervez bevezetni a fapados légitársaság.
Nagyon úgy néz ki, hogy havi előfizetéses rendszert tervez bevezetni a fapados légitársaság.
Váradi József szerint a hagyományos légitársaságok felelősek a környezetszennyezésért, a nyugat-európaiak pedig arrogánsak a kérdésben.
Remek évre számít a fapados légitársaság.
Mindenkit meglepett a Ryanair bejelentése, miszerint kivonul Budapestről és helyét lengyel leányvállalatának, a Buzz-nak adja át. Több légügyi szakértővel beszéltünk arról, mi motiválhatta a lépést.
Az új épületszárnyat a jelenlegi B terminálon keresztül érik majd el az utasok.
A társaság víziója, hogy 2027-re Budapestről elérhetővé váljon India és az Egyesült Államok nyugati partvidéke is. Ehhez kerültek most közelebb egy lépéssel.
A Wizz Air már belépett a világelitbe, ha azt nézzük, mekkora része jön a bevételeinek a jegyeladásokon kívül. A fapadosok világszerte ritka kreatívak abban, hogyan kell pénzt elkérni az utasoktól extra szolgáltatásokért, és már a hagyományos légitársaságok is sokat tanulnak tőlük. A jó hír az, hogy a vécéért nem kell fizetni egyelőre.
Nem bont szerződést a Wizz Air a földi kiszolgáló partnerével annak ellenére, hogy a cég ellen számtalan panasz érkezett már, és fel is jelentették.
Szeptember 15-től kénytelen leállítani járatait a Norwegian Air Írország és Észak-Amerika között, mert 18 Boeing 737 MAX várja egyelőre hiába a felszállási engedélyt. Ezért a pénzügyi gondokkal küzdő cég kétéves haladékot kényszerült kérni egy 380 millió dolláros kötvénycsomagra. Vagyis most a kötvénytulajdonosok kezében van a Norwegian Air élete.
Próbálnak kommunikálni az utasokkal, de minden feladatot nem lehet megoldani, így nagyobb rugalmasságra van szükség a fogyasztók részéről is - magyarázta Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója, aki elismerte, hogy a megfelelő utastájékoztatás az ő felelősségük, és könnyebben elérhető ügyfélszolgálati telefonvonalat és mobilon küldött utastájékoztatást ígért.
Az utolsó napokban még változtattak a babaváró hitel szabályain; egy teljes napig Londonban hagytak egy repülőnyi utast; meglepően jó időben léptek le Matolcsy Ádám cégei a család bankjától. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A Budapest Airportba, illetve a MÁV-ba is beleszálltak.
A főpolgármester szerint hosszú távon a ferihegyi repülőtér növekvő forgalma miatt egy új repülőtér építésére lehet szükség.
Kérjen mindig kártérítést és fotózza le bőröndje belsejét indulás előtt! Jó tanácsok váratlan helyről.
A Flybe fapados légitársaság pilótája nem a megfelelő magasságot adta meg a robotpilótának, így a repülőgép szinte szó szerint zuhanni kezdett.
A légitársaság frissíti a foglalási rendszerét, ezért szerda délutántól csütörtök hajnalig sem a weboldala, sem a mobilos applikációja nem fog működni.
Az olasz versenyhatóság utasította a cégeket, hogy függesszék fel új gyakorlatukat, amely alapján az utasok csak egy kis méretű csomagot vihetnek fel ingyen a fedélzetre.
A Primera Air valószínűleg túl gyorsan próbált meg betörni a transzatlanti piacra, ez okozta a vesztét.
A fapados szerint nem hibáztak nyáron, amikor nem tudtak elvinni minden jeggyel rendelkező utast, mert nem fértek föl az adott gépre.